برگزاری دومین دوره بازی‌های نشاط‌آور ویژه افراد دارای معلولیت شهر تهران در منطقه ۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری دومین بازی های نشاط آور ویژه افراد دارای معلولیت شهر تهران با عنوان «برنده شو» با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از افراد دارای معلولیت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: «طرح برنده شو» با هدف ارتقا سلامت، نشاط اجتماعی و ایجاد حال خوب و همچنین ارائه آموزش های تخصصی به افراد دارای معلولیت برگزار شد.

وی تاکید کرد: این رویداد در گروه بازیهای فکری و با همکاری کانون معلولان محلات شهر تهران و سایر نهادهای اجتماعی ازجمله سازمان بهزیستی شهر تهران، اداره کل آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و کمیته بازیهای فکری هیات همگانی استانه تهران و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه افراد دارای معلولیت در مجموعه ورزشی مهرآئین برگزار شد.

معاون شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: این رویداد با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از افراد دارای معلولیت در گروه های جسمی وحرکتی، شنوایی، اوتیسم،کوتاه قامتان، ذهنی و سندرم دان در کنار خانواده های این عزیزان برگزار و نفرات برتر به مرحله نهایی معرفی شدند.

راجی در پایان ضمن مثبت ارزیابی کردن رویداد «برنده شو» در جهت نشاط و ورزش این قشر از افراد جامعه یادآور شد: باید امکانات و خدمات جامعه نیز درخور شأن و نیاز افراد داری معلولیت فراهم شود تا این افراد نیز همچون سایر افراد جامعه از حقوق شهروندی خود بهره‌مند و به عنوان نیروهای مولد جامعه در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه مشارکت داشته باشند تا همواره احساس نشاط و امنیت داشته باشند.

شایان ذکر است به نفرات برتر حکم، مدال و جوایز نقدی با مشارکت دفتر بازسازی خیرین درمانگاه های شهر تهران اهداء شد.

انتهای پیام/

۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 46213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =