پویش فرهنگی "تهران محیط زیستِ من" اکران شد

روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اکران پویش فرهنگی "تهران محیط زیست من" با هدف ارتقاء فرهنگ و آموزه‌های محیط زیستی در پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ " سارا کیسه چی" با بیان اینکه تبلیغات محیطی براساس بازتاب بصری شعار و تصویر به ساخت تصویرذهنی مثبت در ذهن مخاطبان می‌پردازد و در فرهنگ‌سازی حفظ و حراست از محیط زیست مؤثر است گفت: آموزش محافظت از موضوع مهمی به نام محیط زیست یکی از اولویت های مجموعه مدیریت شهری است که در این راستا تلاش کرده ایم از طریق پرداختن به ایده‌های خلاقانه و مبتکرانه به جلب‌توجه مخاطبان و ایجاد تأثیر ماندگار در آنها دست یابیم .

مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران اظهار داشت: پویش "تهران محیط زیست من"با هدف فرهنگسازی آموزه های محیط زیستی و تغییر رفتارهای انسانی که تهدیدی برای محیط زیست هستند اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این پویش فرهنگی با محوریت استفاده بهینه از منابع آبی، مدیریت پسماند، مدیریت و کاهش استفاده از پلاستیک، افزایش بهره وری در مصرف انرژی و راهکارهای موثر در کاهش آلودگی هوا از سوی اداره کل محیط زیست تصویرسازی و توسط سازمان زیبا سازی در فضای تبلیغاتی سطح پایتخت به اکران در آمده است.

انتهای پیام/

۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 46217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =