جلسات هماهنگی طرح "من شهردارم۲" در منطقه۹ برگزار می‌شود

شهردار منطقه ۹ از برگزاری جلسات هماهنگی در راستای اجرای طرح "من شهردارم۲" در محلات این منطقه با حضور مدیران شهری و کارشناسان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: در راستای اجرای سیاست‌ های کلان و تدابیر شهردار تهران مبنی بر تحقق مشارکت شهروندان در تدوین برنامه های یک ساله شهر و انتخاب سفیران همکار و داوطلب جهت اطلاع رسانی و تشویق شهروندان برای مشارکت در طرح من شهردارم۲، جلسات هماهنگی در این خصوص با هدف اولویت بندی پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه تعیین سفیران همکار و داوطلب اولین گام در اجرای این طرح است که باید به فوریت انجام شود گفت: بر اساس ابلاغ نظام نامه دبیرخانه دائمی، بودجه ریزی مشارکتی طرح مذکور، وظایف اعضاء ستاد اجرایی، اطلاع رسانی و تشویق شهروندان به مشارکت در این طرح به صورت میدانی و با حضور در اماکن و فضاهای عمومی انجام می شود.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در همین راستا همکاری های لازم جهت استفاده از ظرفیت های مساجد، مدارس، مراکز فرهنگی، مجموعه‌های ورزشی، مراکز کارآفرینی، سرای محلات و هیئات مد نظر است.

مرتضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد مشارکت تعداد قابل توجهی از شهروندان در طرح من شهردارم یک بوده‌ایم، تصریح کرد: اجرای طرح مذکور باعث می شود تا حس همدلی و افزایش رضایتمندی شهروندی ایجاد شده و مردم خود را در اداره امور شهر سهیم بدانند.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ در خاتمه تاکید کرد: می بایست پرسنل خدوم شهرداری با اهتمام ویژه نسبت به جذب مشارکت شهروندان در راستای تحقق مردمی سازی اداره شهر قدم بردارند.

انتهای پیام/

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 46289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =