به‌زودی ساخت پارکینگ ضلع جنوب غربی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) کلید خواهد خورد

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای ساخت پارکنیگ ضلع جنوب غربی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد.

نوید خاصه باف،مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به پروژه سرمایه گذاری واقع در منطقه ۲۰ تهران یادآور شد: یکی دیگر از کلان پروژه‌های شهرداری تهران  ساخت پارکینگ ضلع جنوب غربی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به ارزش ۱۷۰۰ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برای پیش‌برد کار مذاکراتی را با بنیاد مسکن انجام داده‌ایم. در اجرای این پروژه با چالش دو پلاک معارض روبه‌رو شدیم که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مشکلات آن را نیز حل کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه گفت: آخرین مذاکرات را با حجت‌الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام داده‌ایم و به‌زودی فراخوان اجرای این پروژه برای جذب سرمایه گذار نیز منتشر می‌شود.

خاصه باف در پایان تاکید کرد: در قالب این پروژه قرار است تا حدود ۴۰۰۰ پارکینگ به همراه دو طبقه تجاری اجرا شود. امسال قرارداد اجرای آنی پروژه منعقد می‌شود.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 46296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =