پروژه روگذر دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در روان‌سازی ترافیک موثر است

شهردار منطقه ۲۰ گفت: با توجه به پیشرفت بیش از ۶۰ درصد پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی با اشاره به تکمیل ستون‌ها و سرستون‌های مربوطه و اجرای کوله ‌های پل تقاطع بزرگراه شهید آوینی با خیابان شهید زهره وند، از نصب ۸ تیر(جبهه شمالی) این پل خبر داد و افزود: پیشرفت پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از مرز ۶۲ درصد فراتر رفته و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

شنگی با اشاره به اجرای رمپ و لوپ ضلع جنوبی این تقاطع، از ادامه عملیات خاکی در این بخش، افزود: ۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۱۲ هزار مترمکعب خاکریزی و سنگ‌ریزی انجام شده و در جبهه شمالی تقاطع و دوربرگردان شمال به شمال خیابان شهید زهره‌وند، عملیات زیرسازی در حال اجرا است.

گفتنی است؛ پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شامل احداث یک دستگاه پل رفت و برگشت (با طول ۷۲ متر و عرض ۱۵ متر) در امتداد خیابان شهید زهره‌وند بر روی بزرگراه شهید آوینی است که به همراه اجرای رمپ دسترسی غرب به شمال و لوپ دسترسی شمال به شرق تقاطع، باند جنوبی بزرگراه شهید آوینی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) را امکان‌پذیر می‌سازد.

انتهای پیام/

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 46298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =