پیام تسلیت نصیری در پی درگذشت امدادگر داوطلب هلال احمر

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیامی به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران درگذشت امدادگر داوطلب و عضو جوان هلال احمر شهرستان شمیرانات را تسلیت گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در متن پیام تسلیت رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در پی درگذشت امدادگر داوطلب و عضو جوان هلال احمر شهرستان شمیرانات آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر شاهین فتحی مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر استان تهران
 سلام علیکم؛
درگذشت تأسف بار «مرحومه نیلوفر بیرامی»، امدادگر داوطلب و عضو جوان هلال احمر شهرستان شمیرانات موجب تأسف، تأثر و تألم گردید.
آنچه مسلم است، روح این امدادگر پرتلاش و فداکار، نزد خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و قرین رحمت واسعه الهی خواهد بود چرا که بخشی از عمر خویش را، صادقانه وقف در راه خدمت رسانی داوطلبانه به مردم نموده است.

بدین‌وسیله عروج این امدادگر داوطلب را به جناب‌عالی ، خانواده محترم ایشان و تمامی امدادگران و نجاتگران و همه اعضای خانواده بزرگ و پرتلاش جمعیت هلال احمر استان تهران تسلیت عرض می‌کنم.

بی شک فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای بازماندگان خواهد بود. از خداوند بزرگ برای آن عزیزه سفر کرده غفران واسعه الهی و برای تمامی بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل مسألت دارم.

انتهای پیام/
 

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 46303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =