نظرسنجی از شهروندان منطقه ۹ در مورد ۷۷ پروژه شهری آغاز شد

شهردار منطقه ۹ از آغاز نظرسنجی مردمی در مورد ۷۷ پروژه توسعه محله‌ای در قالب طرح من شهردارم۲ در پهنه غربی شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: شهرداری تهران با هدف جلب مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، پویش «من شهردارم» را در پایتخت اجرایی کرد؛ پویشی که زمینه‌ مشارکت حضور گسترده شهروندان را مهیا می کند و مدیریت شهری هم براساس مطالبه شهروندی و نظرات آنها، پروژه‌ها را اولویت‌بندی می کند.

وی با اشاره به آغاز رسمی طرح من شهردارم۲ از یازدهم آذر ماه گفت: در همین راستا منطقه ۹ کار خود را با نظرسنجی از شهروندان در مورد ۷۷ پروژه شهری آغاز کرده که از این تعداد ۶۹ پروژه توسعه محله ای و ۸ پروژه احداثی در محلات هشتگانه با اخذ نظر شهروندان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

شهردار منطقه ۹ بیان کرد: در این طرح ۷۷ پروژه مستمر و غیرمستمر شامل؛ ۲۸ پروژ ترافیکی، ۲۴ مورد خدمات شهری، ۲۴ پروژه عمرانی و یک مورد اجتماعی که با استفاده از نظرات مردمی احصاء شده به معرض نظرسنجی جهت اجرا گذاشته شده است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: همچنین جلسات کارشناسی برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر در سطح نواحی و معاونت‌های مرتبط با سفیران اجرای طرح مذکور برگزار و نکات لازم جهت مشارکت شهروندان به آنها یادآوری شده است.

مرتضوی تصریح  کرد: مرحله دوم این پویش با عنوان «من‌شهردارم ۲» در دستورکار مجموعه شهری قرار گرفته که براساس نیاز و مطالبات شهروندان محلات، پروژه‌ها تعیین و در قالب نظرسنجی از آنها اولویت‌بندی و عملیاتی می شود.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ تاکید کرد: اجرای طرح من شهردارم باعث شده تا حس همدلی و افزایش رضایتمندی در شهروندان ایجاد شده و مردم خود را در اداره امور شهر سهیم بدانند.

انتهای پیام/

۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 46341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =