آئین سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش در بهشت زهرا (س)  برگزار شد

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در آئین سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش گفت: اصحاب رسانه در جنگی نابرابر چهره استکبار جهانی را برای مردم دنیا برملا ساختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، امیر سرتیپ حاتمی، مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در آئین سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش که در بهشت زهرا (س) برگزار شد، گفت: در طول ۴۴ سال از عمر پربرکت نظام اسلامی، اصحاب رسانه متعهد، مومن، انقلابی و وظیفه شناس توانسته‌اند در جنگی نابرابر چهره تزویر، ریا، نفاق و جنایتکار شیطان بزرگ آمریکا و اذنابش را برای مردم دنیا برملا سازند.

وی افزود: تمام سعی و تلاش امپراتوری رسانه‌های غربی بر آن بود تا بر جنایات هولناک و اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی در غزه با حمله به بیمارستان‌ها، مدارس،کلیساها و درمانگاه‌ها سرپوش بگذارند اما اصحاب رسانه با به خطر انداختن جان خویش اجازه ندادند این ظلم تاریخی در حق مردم غزه برای مردم دنیا بازگو نشود.

حاتمی بیان کرد: امروز می‌بینیم که بار دیگر بر موضوع اشغال فلسطین و مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه به عنوان اولویت اول جهان اسلام تاکید می‌شود که این از ثمرات نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در جنگ نرم با جبهه استکبار است.

۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
کد خبر: 46378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =