«من شهردارم» بهترین فرصت برای اعلام نیازهای ورزشی محلات است

به اعتقاد ملی‌پوش سابق کشورمان ابرپروژه «من شهردارم» بهترین فرصت برای اعلام نیازهای ورزشی محلات کلان‌شهر تهران است.

به گزارش شهر، بهنام ابوالقاسم‌پورعضو سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با «روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران» در خصوص اجرای ابرپروژه «من شهردارم» گفت: جذب مشارکت مردم در مدیریت محله و در نهایت در مدیریت کلانشهر تهران، یک اقدام ارزشمند و البته ضروری است.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس افزود: اعلام کاستی‌ها، نیازها و نقاط ضعف محله و شهر توسط خود مردم به شهرداری علاوه بر این‌که انجام امور توسط مدیریت شهری را تسهیل می‌کند، باعث می‌شود کیفیت زندگی شهروندان هم ارتقاء پیدا کند.

وی با تأکید بر این‌که در ابرپروژه «من شهردارم» مردم به طور واقعی احساس می‌کنند که در تعیین سرنوشت شهر سهیم هستند، گفت: این طرح، قطعاً حس تعلق شهروندان تهرانی به شهرشان را تقویت می‌کند.

ابوالقاسم‌پور با اشاره به این‌که ابرپروژه «من شهردارم» می‌تواند ارتباط مؤثری بین شهروندان و مدیریت شهری ایجاد ‌کند، تصریح کرد: امکان دارد برخی از نیازهای شهروندان در محلات توسط مدیریت شهری احصاء نشود، اما این طرح به شهروندان این امکان را می‌دهد که نیازها و اولویت‌هایشان را خودشان مشخص و اعلام کنند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ضمن دعوت از همه ورزشکاران برای مشارکت در ابرپروژه «من شهردارم» عنوان کرد: همچنین از جوانان عزیز تهرانی هم به عنوان آینده‌سازان این کلانشهر درخواست دارم نیازهای ورزشی محله خودشان را اعلام کنند تا شهرداری آن‌ها را در اولویت اقدام قرار دهد.

انتهای پیام/

۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 46402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =