رقابت ۲ هزار شهروند در دورمنطقه‌ای مسابقات "قهرمان‌شهر۲" در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به رقابت ۲۸ هزار شهروند در مرحله محله‌ای مسابقات قهرمان‌شهر ۲، از آغاز مرحله دوم این مسابقات در دورمنطقه‌ای از اول آذر ماه خبر داد و گفت : ۲ هزار شهروند در این مرحله با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با بیان اینکه مسابقات "قهرمان شهر۲ "، دور منطقه ای آغاز شده است، گفت: افزایش شادی و نشاط، ایجاد حس اعتماد به نفس و ترویج ورزش همگانی بین شهروندان از اهداف برگزاری این مسابقات است و این رویداد ها می تواند ضمن ترویج موارد مذکور، شناسایی استعداد ها را نیز به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمان شهر در ۳ مرحله برگزار می شود که دور محله ای آن، چندی پیش در محدوده محلات برگزار شد، افزود: در حال حاضر این مسابقات با رقابت ۲ هزار شهروند در مرحله منطقه ای ویژه خانم ها و آقایان در حال برگزاری است و تیم های قهرمان مرحله قبل، در این مرحله با یکدیگر به مصاف هم می روند.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: در این مسابقات خانم ها در ۱۰ رشته ورزشی شامل والیبال، بسکتبال، بدمینتون، بومی _محلی، بدمینتون، آمادگی جسمانی، تنیس رو میز، شنا، ژیمناستیک و داژبال با بکدیگر در مجموعه ورزشی عماد مغنیه، الزهرا (س) و کوثر به رقابت می پردازند.

وی تصریح کرد: همچنین آقایان نیز در ۱۰ رشته ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، گل کوچک، بدمینتون، دومیدانی، تنیس رو میز، فوتبال دستی، کشتی و شنا در مجموعه های عماد مغنیه، وصالی و کوثر با یکدیگر رقابت می کنند.

شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: قهرمان های این رشته های ورزشی پس از مرحله منطقه ای، به مسابقات فرامنطقه ای اعزام می شوند.

انتهای پیام/

۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 46415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =