فصاحت: ارائه آموزش‌ها به بهره‌برداران موجب کاهش شکایات شهروندان شده است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه با آموزش به بهره‌برداران، شکایات مردمی نیز در میادین و بازارها کاهش داشته است، گفت: مهارت برخورد صحیح با شهروندان از جمله این آموزش ها است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، با هدف  بهبود شرایط خدمت رسانی به شهروندان، جلسه مدیر عامل سازمان مدیریت میادین با مدیران میدان‌های میوه و تره بار برگزار شد.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در این جلسه با تاکید بر توجه به عرضه محصولات با کیفیت و داشتن رفتار مناسب با شهروندان اظهار کرد: جلب رضایت شهروندان و خدمت رسانی بهتر از جمله موضوعات مهم و مورد تاکید ماست که باید بهره برداران به آن توجه ویژه داشته باشند. با توجه به افزایش تعداد مراجعان، باید میادین و بازارهای میوه و تره بار را توسعه دهیم.

فصاحت با تاکید بر اینکه با آموزش به بهره برداران، شکایات مردمی نیز در میادین و بازارها کاهش داشته است، تصریح کرد: مهارت برخورد صحیح با شهروندان از جمله این آموزش ها است.

وی درباره زنجیره تامین گفت: این موضوع جز برنامه های تحولی در سازمان مدیریت میادین است که ما در این حوزه به تکامل رسیده ایم. شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران با دفاع از اساس‌نامه، ما را در تکمیل زنجیره تامین حمایت کردند.

گفتنی است، مدیران حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را با هدف جلب رضایت شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنها ارایه کردند. در پایان نیز مدیرعامل سازمان از خدمات برخی مدیران و معاونان آنها از میادین میوه و تره بار تقدیر کرد.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 46460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =