منطقه ۱۴ در جمع صدرنشینان میزان مشارکت مردمی دومین دوره طرح «من شهردارم»

منطقه ۱۴ در رتبه دوم میزان مشارکت مردمی در دومین دوره طرح من شهردارم است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، حمید نظری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه در این باره گفت: با آغاز نظرسنجی مردمی در طرح «من شهردارم» بیش از ۲۱ هزار شهروند دارالمومنین تهران تاکنون همیاری و مشارکت داشته اند و با این میزان مشارکت و با کسب رتبه دوم تا امروز و بین بسیاری از مناطق پایتخت پیشتاز یم.

وی با اشاره به تحقق ۷۹ درصدی آمار مشارکت مردمی منطقه ۱۴ در اجرای این طرح افزود: محلاتی چون قصر فیروزه شهدای گمنام دلگشا تاکسیرانی، ابوذر و حسین آباد همچنین از منظر نواحی ناحیه یک منطقه با بیشترین مشارکت مردمی در این طرح تاکنون پیشتاز هستند و تلاش داریم با تکیه به توان مردم و با هدف توسعه محلات گام های مثبت و موثری تا اتمام طرح برداریم.

نظری با یاداوری اینکه در طرح من شهردارم هر شهروند یک شهردار است و هر کدام از شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه من شهردارم پروژه‌های مد نظر خود را جهت اجرا ثبت و ارائه کنند، گفت: این طرح مسیری برای استفاده از توانمندی‌های شهروندان در اداره شهر است و در این راستا شهرداری منطقه همچنان آمادگی همه جانبه با شهروندان و اجرای طرح من شهردارم را دارد.

نظری در پایان از شهروندان منطقه دعوت کرد همچنان و تا پایان این طرح با مشارکت شان مدیریت شهری را در توسعه و آبادانی محلات و اجرای پروژه های ماندگار و اثر بخش همراهی کنند.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 46471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =