هشتمین نشست «بچه‌های رستا» برگزار می‌شود

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هشتمین نشست گفتگو محور «بچه‌های رستا» را با هدف باور به توانایی‌ها و قدرت اندیشه با تمرکز بر ایمان و امید در خودباوری و خوداتکایی در نوجوانـان با شعار «با دانایی، توانایی پرواز می‌سازم» در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره‌ی هشتم این سلسله نشست‌ها با موضوع تاثیر ایمان و امید در خودباوری و خوداتکایی در قالب گفتگو و با هدف تقویت روحیه‌ی پرسشگری موثر در نوجوانان با مولفه‌های خودمدیریتی، نظم‌پذیری قانون‌مندی، امانتداری، وظیفه‌شناسی و سازمان‌یافتگی برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «بچه‌های رستا» در مناسبت‌های مختلف با انتخاب محورهای محتوایی متنوع برگزار می‌شود که تا کنون ۷ دوره از این نشست‌ها با موضوعات مختلف تشکیل شده است. این نشست‌ها در امتداد تشکیل باشگاه مخاطبان نوجوان فرهنگسراها، توسط نوجوانان طراحی و با مشارکت، راهبری و نظارت فرهنگسراها در حال برگزاری است. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست‌ها از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه به فرهنگسراهای شهر تهران و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند و یا برای به  کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 46479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =