پیاده‌سازی دومین دوره طرح من شهردارم؛ هم‌افزایی متقابل شهروندان و مدیریت شهری

با برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی، بر مشارکت شهروندان در دومین دوره طرح من شهردارم در منطقه ۲۲ در محلات ۱۲گانه این منطقه تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، امیر پالگانه مشاور شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به چگونگی اجرا و مشارکت حداکثری شهروندان این منطقه در اجرای دومین دوره طرح من شهردارم اظهار کرد: تعامل هر چه بیشتر شهروندان در اجرای طرح و مشارکت حداکثری آنها در پیاده سازی فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهری در محلات، به نحوی واگذاری مدیریت محلات به شهروندان است که در نهایت همراهی و هم افزایی متقابل بین مردم و مدیریت شهری باعث تاثیرگذاری بیشتر تصمیمات مدیران شهری در اداره شهر خواهد شد.

مشاور شهردار منطقه ۲۲ افزود: دستیابی به توسعه پایدار شهری هدفی است که با اعتماد شهروندان و مشارکت بی واسطه آنها با مدیران شهری در اداره شهر صورت می گیرد و اجرای طرح من شهردارم در سطح محلات آغاز گام نخست در جهت حرکت به سمت و سوی یک شهر هوشمند خواهد بود.

وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی منطقه برای اطلاع رسانی به شهروندان و جلب مشارکت آنها در اجرای این طرح راهکارهای لازم را ارائه کرد و از مسئولان شهری در نواحی ششگانه، مدیران محلات و سفیران طرح دومین دوره من شهردارم درخواست کرد تا در اطلاع رسانی گسترده و آموزش محور به شهروندان و معرفی این طرح و ترغیب شهروندان به صورت محله محور برای مشارکت در این طرح اقدام نمایند.

آخرین وضعیت اجرای طرح من شهردارم در نواحی مختلف منطقه ۲۲

سفیران طرح "من شهردارم" در ناحیه ۲ منطقه ۲۲، به دعوت از شهروندان برای شرکت در طرح و اعلام مشکلات محله زندگی خود از جمله ایستگاه های مترو، سرای محلات و سایر اماکن فرهنگی پرداختند.

فرداد عدالت خواه سرپرست شهرداری ناحیه ۲ در این‌باره گفت: با استفاده از این طرح شهروندان می‌توانند به سادگی و بدون واسطه مشکلات محله و منطقه خود را به مدیریت شهری منتقل نمایند.

به گفته محسن زرین شهردار ناحیه ۴ منطقه ۲۲ در آغاز طرح "من شهردارم ۲" با حضور مدیران و کارشناسان چگونگی اجرای طرح در این ناحیه تبیین شد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح من شهردارم مشکلات شهر از نگاه خود شهروندان دیده و بررسی می شود. امید است بتوانیم بیش از پیش به جمع آوری آراء مردمی دست یافته و پروژه های یاد شده به شکلی ملموس اجرایی و عملیاتی شوند.

اجرای طرح من شهردارم و میز خدمت در مراکز درمانی با حضور داود بختیاری شهردار ناحیه ۶ و سایر مدیران این ناحیه به اجرا در آمد.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
کد خبر: 46500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =