ششمین نشست سومین رویداد "ریحان شهر" به میزبانی منطقه۲۲ برگزار شد

در راستای اجرای سومین رویداد "ریحان شهر" ششمین نشست با حضور راهبر و تسهیل‌گر طرح اجرایی ریحان شهر، مدیران ادارات بانوان و تسهیلگران مناطق ۲ و ۳ و ۵ به میزبانی منطقه ۲۲ در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن بیان الزامات طرح گفت: طرح ریحان شهر با هدف شناسایی و توانمندسازی کنشگران اجتماعی و اجرای طرح های خلاقانه محله محور در موضوع زنان و خانواده با فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و فراغتی می باشد، که نیازمند همکاری، همیاری و تلاش های زنان فعال در این عرصه است.

وی بیان کرد: انجام طرح باید با مشارکت زنان و خانواده های ساکن در محله باشد، نیز خلاقیت در انتخاب موضوع و فرآیند اجرای طرح باعث افزایش شانس پذیرش طرح ها خواهد شد.

خداوردی افزود: در فرآیند اجرای این طرح؛ حداقل یک گروه محله محور، همدل و پایدار توسط گروه هدف تشکیل و فعالیت های ایشان در حوزه بانوان پس از پایان طرح ریحان شهر استمرار داشته باشد.

گفتنی است؛ در این نشست راهبر و تسهیل‌گر طرح اجرایی ریحان شهر درخصوص چگونگی طرح نامه نویسی، شیوه ی تشکیل گروه همدل، راهکارهای ایجاد کنش اجتماعی میان بانوان و ... رهنمودهایی را ارائه و در پایان نیز به سوالات و ابهامات مدیران و تسهیل گران مناطق پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 46529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =