۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
کد خبر: 4654

مشاور شهردار تهران:

عده ای ناخواسته در تلاشند شهرداری را از عملگرایی به شعارزدگی سوق دهند

پاسخ شهرداری به هجمه های غیرمنصفانه گروه های سیاسی، تلاش بیشتر برای خدمت خالصانه و مجدانه به مردم است
عده ای ناخواسته در تلاشند شهرداری را از عملگرایی به شعارزدگی سوق دهند

شهر: برخی حملات به شهرداری تهران به دلیل عملکردها و اظهارنظرهای سلیقه ای در مدیریت شهری است اما شهرداری به هجمه های غیرمنصفانه گروه های سیاسی به عملکرد خود، با تلاش بیشتر در خدمت خالصانه و مجدانه به مردم پاسخ می دهد.

غلامحسین محمدی، مشاور شهردار تهران و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگو با شهر  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت رشادتهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: به تاسی از مکتب شهدا و امام شهدا، امروز مهمترین سرمایه کشور وحدت مسئولان درخدمت صادقانه و خالصانه بر مردم است. اگر اولویتهای مردم، تبدیل به اولویت عموم بخشهای اجرایی و مسئولین کشور شود؛ بی شک بخش عمده ای از مشکلات از مسیر پیشرفت ایران برداشته خواهد شد.
محمدی با اشاره به همکاری ها و هماهنگی های موجود بین شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران برای حل مشکلات شهروندان تهرانی افزود: در حل مسائل و پاسخگویی به مطالبات شهروندان تهرانی باید تاکید کنم هر زمان که شورا و شهرداری اولویتهای مردم را در نظر گرفته و با حفظ انسجام و وحدت در این مسیر گام برداشت نه تنها شاهد حصول موفقیتها بودیم بلکه رضایت شهروندان را هم دریافت کردیم و صدای همراهی روحیه بخش آنها در حرکت خود را شنیدیم. باید در این مسیر هوشیار بود چراکه عده ای با سوء استفاده از تشتت ها، خواسته یا ناخواسته در تلاشند شورا و شهرداری را از عملگرایی به سوی شعارزدگی سوق دهند.
او ادامه داد : ما اکنون همچنان نیازمند فراخوانی روحیه ایثار و وحدت نظر و عمل دوران دفاع مقدس هستیم. شورا و شهرداری باید حاشیه ها را کنار بگذارند و با تمرکز جدی بر اولویتهای مورد انتظار مردم به مطالبات آنان پاسخ دهند. مطالباتی که در حوزه اقتصادی، عمرانی، حمل و نقل، محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد انسان محور شهردار تهران در اداره شهر با وجود شرایط سخت تحریم و رکود اقتصادی نه تنها معطل نمانده است بلکه با تمام توان در حال انجام است . این پاسخگویی در کتابچه عملکرد سه ساله شهرداری تهران که بزودی همزمان با هفته تهران رونمایی می شود قابل تشخیص است.
او  یادآور شد: شهرداری در برابر هجمه های غیرمنصفانه به عملکرد خود که بعضا به دلیل وجود برخی عملکردها و اظهار نظرهای سلیقه ای در مدیریت شهری رخ می دهد با تلاش بیشتر و خدمت مجدانه و خالصانه به مردم پاسخ می گوید و هیچگاه با ایجاد حاشیه و دعواهای سیاسی و جناحی ذهن مردم را در این شرایط سخت خسته نمی کند.

او ادامه داد : مردم خواهان آرامش، ثبات، پیشرفت و مبارزه با مظاهر فساد و تبعیض هستند.
حتی در این مورد هم اقداماتی جدی انجام شده است. البته شهرداری تهران در مبارزه با فساد به جای هیاهو در حال اقدام عملی است . نمونه این مساله هم بازپس گیری املاک شهرداری است .

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
کد خبر: 4654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =