نشست شهردار منطقه ۱۵ با نخبگان دارای معلولیت این منطقه

شهردار منطقه ۱۵ در نشست صمیمی با جمعی از نخبگان دارای معلولیت در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی منطقه دیدار و از آنان تجلیل کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ محمدشیری ضمن گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت، گفت: معلولیت هیچگاه محدودیت و محرومیت از ادامه زندگی اجتماعی، دستیابی به افتخارات و سربلندی‌ها نیست. خدواند متعال اگر نعمتی را از آدم می گیرد، توانمندی های دیگری به او  می دهد که میزان درک آنها بالاتر هم  می رود.

 وی افزود: اگر فردی دارای نقص یا معلولیتی است، این هنرمندی آن عزیز است که در بخش های دیگر توانمندی های خود را تقویت و شکوفا کرده و به افتخار آفرینی در عرصه های مختلف دست می یابد.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به برگزاری بازی های نشاط آور ویژه افراد دارای معلولیت، عنوان کرد: مناسب سازی معابر منطقه و بوستان ها متناسب با افراد دارای معلولیت و همچنین ارائه خدماتی نظیر کلاس های آموزشی با محوریت معلولیت، ارائه خدمات سلامت محور، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولان و ... از جمله اقداماتی است که همواره مدنظر است.

در این نشست برخی از فعالان اجتماعی دارای معلولیت به بیان دغدغه ها، مشکلات و ارائه راهکارها پرداختند و شهردار منطقه ۱۵ نیز با تاکید براینکه برخی مسایل که عنوان شد، وظیفه ماست و در حد وسع و توان سعی می کنیم نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم. برخی موضوعات نیز مربوط به بحث بودجه است و یا مربوط به سازمان های دیگر است که از مسئولان مربوطه پی گیر مسائل می شویم.

شهردار منطقه ۱۵ در پایان از دبیران محلی کانون افراد دارای معلولیت، نخبگان دارای معلولیت در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی منطقه، همکاران دارای معلولیت و همچنین فرزندان دارای معلولیت همکاران با اهدای هدایایی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 46556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =