آغاز ثبت‌نام طرح توانمندسازی کسب و کارهای خانگی بانوان در منطقه ۱۹

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ گفت: ثبت نام طرح «کار تو خونمونه» به عنوان یک برنامه توانمندسازی و توسعه دهنده برای تمامی کسب ‌وکارهای کوچک خانگی شهر تهران ویژه بانوان سرپرست خانوار آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: طرح توانمندسازی کسب و کارهای خانگی بانوان با مشارکت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و با در نظر گرفتن تمامی ابعاد توانمندسازی سعی در توسعه و ارتقاء کسب‌ و کارهای کوچک خانگی مبتدی دارد تا بتواند با ارائه انواع آموزش‌های کاربردی و راهبردی مسیر رشد را هموار کند.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های کلان اقتصادی در توسعه و رشد کسب ‌و کارها بسیار حائز اهمیت هستند بیان کرد: تلاش خواهیم کرد آموزش‌های نوین و کاربردی در بخش‌های کوچک مسیرهای جدیدی را برای رشد فراهم کند تا با ورود همزمان به سه مقوله مهم توسعه فردی، مهارتی و کسب ‌وکار بتواند ترکیبی متفاوت از آموزش را در حوزه کسب ‌وکارها توسعه دهد.

به گفته این مسئول اهمیت منابع انسانی، درآمد، کانال‌های فروش، تاب‌آوری، خودباوری، برندینگ، مدیریت مالی، بازاریابی و طراحی محصول از سر فصل های آموزشی این طرح هستند.

معاون شهردار منطقه اظهار کرد: بنیان نظری این طرح مبتنی بر عوامل شخصیتی کارآفرینان از قبیل باورها، نگرش‌ها و مهارت‌های شناختی در کنار عوامل رفتاری همچون رفتارهای فیزیکی، گفتاری و عوامل محیطی مثل منابع و مداخله‌های فرهنگی و اجتماعی تعریف شده تا این امکان را فراهم کند کارآفرین بتواند مراحل رشد و ارتقاء را به راحتی طی کند.

براساس این گزارش این طرح با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و اساتیدی زبده برگزار خواهد شد و بانوان علاقمند و صاحبان مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک برای شرکت در طرح کار تو خونمونه می توانند تا ۳۰ آذر ماه در سایت www.zananvatolidmeli.com ثبت نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۶۰۲۱۹۸۴ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام /

۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 46601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =