رویکرد شهرداری تهران منطبق بر اصل شفافیت است

شهردار منطقه ۱۴ هوشمندسازی شبکه‌های ارتباطی با شهروندان را به عنوان مهمترین راهکار کاربردی برای سرعت‌بخشی در خدمت‌رسانی به شهروندان، رسیدگی کیفی‌تر و کاهش تخلفات احتمالی برشمرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، حجت الله ابراهیمیان مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران در جلسه هم اندیشی با شهردار منطقه ۱۴ گفت: حفظ کرامت و عزت پرسنل شهرداری تهران اولویت هر اقدامی است.

ابراهیمیان فلسفه برگزاری این جلسات هم اندیشی را پیشگیری از تخلفات اداری برشمرد و افزود: در مجموعه شهری در بین عده کثیری از همکاران که برای خدمت رسانی موثر تلاش می کنند، معدودی از آن ها دچار تخلفات با مصادیق اداری می شوند و دستگاه ها و هیات های رسیدگی به تخلفات اداری مطابق قوانین با آنها برخورد خواهند کرد تا فضایی برای رشد تخلفات و یا مفاسد اداری و اقتصادی و موضوعات مرتبط با این ابعاد در حوزه مجموعه شهری توسعه پیدا نکند.

امیر یزدی با تاکید بر اهمیت سلامت اداری و خدمت رسانی کیفی و مورد رضایت شهروندان در مراجعه به شهرداری گفت: با به حداقل رساندن رفت و آمد شهروندان می توانیم به اهدافی همچون تسریع در روند پرونده و رسیدگی کیفی تربرسیم که این مهم در گرو هوشمندسازی شبکه های ارتباطی است.

یزدی راه اندازی سامانه ی شفافیت را به عنوان راهکار کاربردی برشمرد و افزود: بارگذاری مدارک مورد نیاز، پرداخت ها و همچنین مجهز شدن به یک سیستم موقعیت یاب از مهمترین شاخصه های این سامانه می تواند باشد و شهروندان حق دارند تمامی مراحل تصمیم گیری سازمانی را به صورت شفاف رصد کنند.

یزدی خاطرنشان کرد: بخشی از پیشگیری تخلفات احتمالی در شهرداری تهران می تواند در گرو برنامه ریزی های متقن با تدابیر اجرایی تر منطبق با رسالت و ماموریت های محوله پیش رو باشد.

شهردار منطقه ۱۴ در ادامه با اشاره به لزوم شفاف سازی و سلامت اداری اظهار کرد: مجموعه شهری همواره در حوزه شفاف سازی و ایجاد سلامت اداری پیشرو و پیشگام بوده است که امید است با تحقق صد درصدی این مهم در شهرداری منطقه امر مهم خدمت به مردم در همه حوزه های شهری منطقه نیز اجرا شود.

انتهای پیام/

۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 46614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =