برنامه‌ریزی برای مولدسازی املاک با رویکرد توسعه ارزش افزوده

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به مهمترین اولویت‌های این معاونت گفت: مساله مولدسازی املاک بسیار بااهمیت است و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف ا...فروزنده با اشاره به اجرای طرح "من شهردارم"، بیان داشت: تعریف پروژه های محلی به دست خود مردم بسیار با اهمیت بوده و با این رویداد شهروندان از روند امور اجرایی پروژه ها و طرح های اجرایی شهرداری تهران کاملا مطلع می شوند. به طوری‌که از یکهزار پروژه عمرانی تعریف شده برای مدیریت شهری در دوره قبلی طرح من شهردارم، ۸۸۰  پروژه تکمیل و یا در حال تکمیل هستند.

وی افزود: فلسفه وجودی شهرداری خدمت به مردم است و حق طبیعی آنان است که در روند اجرایی امور قرار داشته باشند و ما به عنوان خادمان مردم در مدیریت شهری موظف هستیم روند اجرایی امور و پروژه‌ها را به مردم گزارش دهیم که این امر در رضایت شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری نقش بسزایی دارد، بطور مثال در بحث آسفالت، فضای سبز و سایر حوزه ها اقدامات شاخصی انجام شده و حق طبیعی شهروندان است که در روند اجرایی امور قرار داشته باشند.

معاون شهردار تهران در پایان با تاکید بر توجه ویژه به نیروی انسانی اظهار داشت: بایستی تلاش کنیم نیروی انسانی از نظر مهارت، دانش و انگیزش بیش از پیش روند رو به رشد داشته و با بهره مندی از نیروی جوان، متعهد و متخصص در پست های مدیریتی، به عنوان یک نهاد خدمتگزار بیش از پیش در راستای اهدف مدیریت شهری و خدمت به شهروندان گام برداریم.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 46642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =