برگزاری سلسله جلسات توجیهی طرح «من شهردارم» با اصحاب رسانه

مدیر روابط عمومی منطقه۶ صبح امروز با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران اولین نشست توجیهی طرح "من شهردارم" را با اصحاب رسانه برگزار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ مهدی بابایی مدیرروابط عمومی این منطقه اظهار کرد: در راستای استفاده از تمام پتانسیل های اطلاع رسانی به شهروندان و دست یابی به راهکارهای انگیزیش شهروندان برای شرکت در طرح من شهردارم۲، این منطقه اقدام به برگزاری جلسه با اصحاب رسانه کرد.

وی ادامه داد: اولین جلسه از این سلسله نشست ها در خبرگزاری ایرنا برگزار شد و تمامی دستاوردهای اجرای پروژه "من شهردارم۱" که سال گذشته برگزار شده بود برای مدیران این رسانه تبیین شد.

به گفته بابایی طرح "من شهردارم" یک طرح مشارکت محور برای استفاده از ظرفیت شهروندان در اداره شهر است که اتفاقاً با استقبال خوب شهروندان تهرانی نیز همراه شده است که برای دومین سال متوالی با رویکرد مشارکت پذیری و توسعه شهر از ۱۱ تا ۳۰ آذرماه شهروندان می توانند پروژه های شهری مورد نظر خود، برای اجرا را انتخاب کنند.

وی در پایان از شهروندان دعوت کرد تا با مراجعه به آدرس https://manshahrdaram.tehran.ir پروژه های مورد نظر خود را در طرح "من شهردارم ۲" انتخاب کنند.

براساس این گزارش طرح "من شهردارم" از سال گذشته در شهر تهران کلید خورد که شهرداری با اخذ نظر شهروندان تهرانی در مورد پروژه‌های محله‌ای آنها و تخصیص بودجه در بودجه سال آینده شهرداری تهران تلاش می کند مشارکت مردم در اداره شهر را جلب کند.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 46671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =