دیدار مردمی شهردار منطقه ۲۲ در مسجد علی ابن ابیطالب(ع)

دیدار مردمی شهردار منطقه ۲۲ با هدف پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد و شهردار منطقه جهت مشارکت حداکثری در طرح من شهردارم از مردم دعوت به عمل آورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در آستانه روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مسعود نصرتی با همراهی معاونان و مدیران ارشد این منطقه ضمن حضور در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) در میدان ساحل و اقامه نماز مغرب و عشاء با جمعی از نمازگزاران و شهروندان دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی کرد.

در این دیدار چند ساعته مدیریت شهری منطقه با مردم، نصرتی ضمن استماع درخواست های اهالی با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات و نیازمندی محلات، گفت: تلاش خواهد شد؛ تا مجموعه مدیریت شهری منطقه با حضور در مساجد و بازدیدهای میدانی نیازهای مردمی را در سطح محلات شناسایی و پیگیری آنها را در دستور کار کارشناسان و مدیران شهری خود قرار دهد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز اجرای طرح من شهردارم از تمامی نمازگزاران و ساکنین منطقه دعوت کرد تا با ثبت نظرات و پیشنهادات خود، مدیران شهری را در پیاده سازی و عملیاتی نمودن هر چه بهتر و بیشتر پروژه های محله ای و منطقه ای یاری رسانند.

انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 46747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =