۲۶ هزار تن آسفالت در منطقه ۱۰ توزیع ‎شد

شهردار منطقه ۱۰ از توزیع بیش از ۲۶ هزار تن آسفالت دستی و مکانیزه در معابر اصلی و فرعی این محدوده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با تأکید بر اجرای عملیات بهسازی و آسفالت ریزی معابر به منظور بهبود وضعیت تردد خودروها و تسهیل در تردد شهروندان گفت: عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر نواحی سه‌گانه از ابتدای سال آغاز و تا کنون بیش از ۲۶ هزار تن آسفالت دستی و مکانیزه در معابر اصلی و فرعی منطقه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه افزایش سطح کیفی آسفالت معابر یکی از اولویت‎های مهم مدیریت شهری است، افزود: هم‌اکنون عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در محورهای اصلی از قبیل بزرگراه شهید یادگار امام(ره)، خیابان‌های کمیل، مالک اشتر، امام خمینی(ره)، مرتضوی، آذربایجان، خوش، هاشمی، حاجیان، صاحب‌الزمان(عج) و غیره  به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه در سطح منطقه حدود ۱۵ هزار تن آسفالت مکانیزه توزیع شده است، تصریح کرد: عملیات روکش دستی آسفالت و لکه‌گیری در معابر فرعی محدوده به‌صورت روزانه در حال انجام است و از ابتدای سال تا کنون حدود ۱۱ هزار تن آسفالت توزیع  شده است.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت نسبت به نیاز محلات و نواحی در حال انجام است، گفت: در برنامه امسال ۳۲ هزار تن آسفالت‌ریزی پیش‎بینی شده است و در این زمینه شاهد رشد ۸۱ درصدی هستیم.

انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 46750

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =