طرح من شهردارم توسط شهرداری منطقه ۷ در مصلی امام خمینی (ره) به اجرا درآمد

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری منطقه ۷ از حضور سفیران طرح من شهردارم این منطقه در میان نمازگزاران روز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) با هدف تداوم نظرسنجی از عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیرحسن جاور اظهار کرد: با توجه به اهمیت دومین دوره طرح من شهردارم و به منظور تداوم نظرسنجی از عموم شهروندان و استفاده از ظرفیت های تجمعی و عمومی شهر تهران سفیران این منطقه در روز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) حضور یافتند.

وی در ادامه یادآور شد: این طرح با همکاری مناطق ۴ و ۸ و برپایی ۳ غرفه فعال در محل صحن شبستان مصلی امام خمینی (ره) و با حضور بیش از ۲۰۰ سفیر، پرسشگری از  انتخاب پروژه های پیشنهادی محلات انجام شد.

معاون شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: سفیران طرح از ساعات ابتدایی روز جمعه تا پایان برگزاری نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلی امام خمینی (ره) حضور یافته و در راستای اهداف تعیین شده طرح به پرسشگری پرداختند.

وی عنوان کرد: همزمان با برپایی نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) و حضور شهروندان در این مکان، این منطقه اقدام به برپایی غرفه های من شهردارم ۲ ضمن معرفی این طرح خدمات سلامت محور نیز به آنان ارائه شد.

جاور در ادامه با اشاره به برپایی طرح من شهردارم در سطح شهر تهران، تاکید کرد: طرح «من شهردارم» با هدف بودجه ریزی مشارکتی و جلب مشارکت‌های شهروندی در مدیریت و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان از تاریخ ۱۱ تا ۳۰ آذر اجرا می شود و برای اجرای بهتر آن سعی شده از بوستان های محلی، مساجد و مدارس فعال، فضاها و مراکز محلی که شهروندان بومی در آنجا بیشترین حضور دارند استفاده شود تا نظرات شهروندان واقعی ساکن منطقه دریافت شود از همین رو یکی از مهمترین اقدامات منطقه ۷ در اجرای این رویداد برپایی ۱۴ غرفه در سطح منطقه در جهت کسب نظرات شهروندان نیز برپا شد.

انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 46759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =