اجرای رفع سد معبر صنفی و دستفروشان در محلات منطقه ۲۰

شهردار منطقه ۲۰ از اجرای رفع سدمعبر و جمع‌آوری و ساماندهی دستفروشان در معابر و میادین اصلی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار این منطقه با اشاره به پیگیری جدی رفع سدمعبر و جمع آوری و ساماندهی دستفروشان در معابر و میادین اصلی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان طرح ویژه ساماندهی دست فروشان و رفع سدمعبر صنفی از فلکه اول تا فلکه سوم دولت آباد اجرا شده است.  

شنگی با بیان اینکه این طرح از ۱۸ آذر آغاز شده است و تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد، افزود: در راستای ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، معاون هماهنگی و امور مناطق شرکت ساماندهی و معاون فنی و اجرایی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، ضمن بازدید از محور شهید اردستانی در محله دولت آباد، طرح جمع آوری دستفروشان و سدمعبر مراکز صنفی اجرا شد.

وی ادامه داد: معضلات و مشکلاتی که به واسطه دستفروشی و بساط گستری در معابر ایجاد می شود علاوه بر ایجاد ناهنجاری های اجتماعی موجب نارضایتی برای شهروندان و کاسبان محلی و ایجاد گره های ترافیکی و سایر ناهنجاری ها می شود و مدیریت شهری به منظور رفاه حال شهروندان اقدام به ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر صنفی کرده است.

شهردار منطقه اظهار داشت: این طرح تا رسیدن به وضعیت مطلوب با همکاری  شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، شرکت شهربان و معبربان و یگان حفاظت شهرداری تهران و نیروی انتظامی و با اخذ دستور از مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 46798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =