بهره‌برداری از فاز نخست تقاطع غیرهمسطح آبشناسان-جنت‌آباد؛ دهه فجر/ پروژه حکیم-تعاون خرداد افتتاح می‌شود

شهردار منطقه ۵ درباره زمان بهره‌برداری از تقاطعات غیرهمسطح در منطقه متبوعش توضیحاتی ارائه داد.

احسان شریفی، شهردار منطقه ۵ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با بیان اینکه در سال جاری احداث پنج تقاطع غیرهمسطح در منطقه ۵ مورد هدف قرار گرفته که از حیث تعداد بالاترین در بین مناطق است، گفت: پروژه تقاطع آبشناسان-جنت‌آباد پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و پیش بینی می‌شود در دهه فجر بخشی از آن (زیرگذر شهید آبشناسان) به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: کل پروژه نیز تا پایان خردادماه به بهره برداری می‌رسد.

شریفی با بیان اینکه پروژه حکیم-تعاون، تقاطع غیرهمسطح دیگری است که در دست افتتاح قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه قرارداد ۱۰ ماهه داشتیم. عملیات اجرایی آن مرداد شروع شد.  بنا بر برنامه بخش اول آن (زیرگذر شهید حکیم) ابتدا افتتاح می‌شود و بخش دوم آن یعنی همسطح سازی خیابان الهام با بلوار تعاون خردادماه تقدیم شهروندان خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: پروژه بعدی تقاطع بزرگراه های شهید ستاری و شهید لشگری غرب است که پایان دی ماه افتتاح و زودتر از موعد تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع شهید همت و شهید اشرفی اصفهانی کمتر از شش ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید. همچنین پروژه آخر هم پروژه جنب پارک ارم است که پلی بر روی رودخانه میان رود می باشد که تا قبل از دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 46807

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =