«من شهردارم» تمرین مدیریت و دموکراسی برای نوجوانان است

به اعتقاد رضا فیاضی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، طرح «من شهردارم» تمرین مدیریت و دموکراسی برای نوجوانان است.

به گزارش شهر، رضا فیاضی در گفت‌وگو با «روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران» درخصوص ابرپروژه «من شهردارم» گفت: معتقدم اجرای طرحی که به شهروندان اجازه بدهد پروژه‌های محلّه و منطقه خودشان را تعیین کنند، بسیار ارزنده است.

بازیگر فیلم‌های سینمایی «روز واقعه»، «یوسف هور»، «ارابه مرگ» و «من ترامپ نیستم» افزود: چنان‌چه شهروندان فضاهای بلا استفاده منطقه خودشان را شناسایی کنند، در این طرح مشارکت کنند و شهرداری هم اجرا و انجام این پروژه‌ها را در اولویّت قرار دهد، می‌توانیم شهر زنده و متفاوتی داشته باشیم.

فیاضی عنوان کرد: همان‌طور که می‌دانید من تمام عمرم را برای کودکان و نوجوانان کار کرده‌ام و این طرح را موقعیت خوبی برای افزایش سرانه‌های آموزشی برای این قشر آینده‌ساز می‌دانم؛ «من شهردارم» تمرین مدیریت و دموکراسی برای نوجوانان است.

بازیگر سریال‌های «دنیای شیرین»، «معمای شاه»، «کلاه پهلوی»، «تبریز در مه»، «روزگار قریب» و «رانت‌خوار کوچک» در پاسخ به این پرسش که اگر خود شما با مشارکت در «من شهردارم» یک پروژه را برای اجرا به شهرداری پیشنهاد بدهید، کدام پروژه را دارای اولویت می‌دانید، تصریح کرد: در کلانشهر تهران سالن‌ها، فضاهای رو باز، بعضی سراهای محلّات و ... را داریم که گاهی هیچ استفاده‎‌ای از آن‌ها نمی‌شود. می‌توانیم این فضاهای مرده را با برنامه‌ریزی برای کودکان و نوجوانان فعال کنیم و به این بخش‌های شهر شور، نشاط، سرگرمی و زندگی را بازگردانیم.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ضمن دعوت از همه شهروندان تهرانی برای مشارکت در ابرپروژه «من شهردارم» (مردمی‌سازی اداره شهر) عنوان کرد: اگر اعتقاد داشته باشیم که این شهر به ما تعلق دارد و بخواهیم در عوارضی که پرداخت می‌کنیم تأثیرگذار باشیم و ما مدیریت کنیم که عوارشمان کجا خرج شود، باید در چنین طرح‌هایی شرکت کنیم و من از مردم عزیز شهرمان درخواست دارم نسبت به سرنوشت شهر خودشان بی‌تفاوت نباشند.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 46829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =