افتتاح گذر پاییزی و یلدایی در پارک لاله

گذر پاییزی و یلدایی در پارک لاله واقع در منطقه ۶ افتتاح شد.

مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون افتتاح گذر پاییزی و یلدایی در پارک لاله در منطقه ۶ شهرداری تهران اظهار کرد: هدف از برگزاری این گذر رسیدن خانواده ها به فضای تفرج خانوادگی و کاهش آسیب های اجتماعی است. با ورود خانواده ها به پارک‌ها آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.

شهردار منطقه ۶ تهران گفت: موضوع گذر پاییزی و یلدایی در پارک لاله تا ماه رمضان ادامه خواهد داشت و در صورت استقبال مردم ادامه دار خواهد بود.

روحانی ادامه داد: در پارک ها با توجه به معضلاتی که وجود دارد، برپایی موضوعات فرهنگی مانند همین گذر پاییزی و یلدایی در پارک لاله، می‌تواند منجر به کاهش معضلات اجتماعی شود.

پیش‌تر نیز احسان صفایی خیراتیان معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک از اجرای گذر پاییزی در بوستان‌های شمال تهران با هدف بهره‌مندی از زیبایی‌های بصری فصل پاییز و ایجاد نشاط اجتماعی در شهروندان، خبرداده بود.

اجرای گذر و فرش برگ های پاییزی طرحی کم هزینه با تاثیر گذاری بالا است که برای اجرای آن در برخی معابر و بوستان های بزرگ منطقه ای با عدم جمع آوری برگ های پاییزی و پخش آنها در قسمت های خاص، فضایی طبیعی ایجاد شد تا شهروندان  لحظاتی را به گشت و گذار بپردازند و حس تعلق آنها به محل زندگیشان ارتقا یابد.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 46831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =