زمینه ارتقاء کارکنان شهرداری تهران فراهم می‌شود

همزمان با دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح اصلاح بخشی از ماده هشت ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران و تبصره‌های ذیل آن مبنی بر مجوز به شهرداری جهت جابجایی نیروی انسانی شرکت‌ها برای تأمین کسری نیروی سازمانی با رعایت سایر ضوابط و مقررات ملاک عمل در شهرداری بررسی شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و یکمین جلسه شورا در جریان بررسی «یک فوریت طرح اصلاح بخشی از ماده هشت ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران و تبصره‌های ذیل آن مبنی بر مجوز به شهرداری جهت جابجایی نیروی انسانی شرکت ها برای تأمین کسری نیروی سازمانی با رعایت سایر ضوابط و مقررات ملاک عمل در شهرداری تهران» با بیان اینکه نیاز به بررسی یک فوریت این طرح نیست، اظهار کرد: پیشنهاد بنده این است که این موضوع به صورت عادی بررسی شود.

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران هم با بیان اینکه این یک فوریت باعث می شود ساختار اداری شهرداری سیال شود و انسجام سازمانی با مشکل مواجه شود، گفت: پیشنهاد ما این است که لایحه به شهرداری بازگردد.

در ادامه میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورا با بیان اینکه موضوع سیال بودن با این یک فوریت اتفاق نخواهد افتاد، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد رخوت در شرکت ها هستیم و امکان ارتقاء برای کارکنان وجود ندارد؛ اینگونه نیست که با تصویب این یک فوریت، جابجایی های سیال شود.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز با بیان اینکه پیشنهاد دهنده این طرح بنده بودم و شهرداری نیز با این موافق است، یادآور شد: پیشنهاد بنده این است که اعضا به یک فوریت رأی دهند تا در ادامه در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار بگیرد.

گفتنی است، در ادامه یک فوریت این طرح با ۱۶ رأی موافق و ۲ رأی مخالف به تصویب رسید.

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 46852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =