ذره‌بین| تمامی پله‌های برقی‌ در ورودی شرقی ایستگاه تجریش فعال هستند

در پی درج خبر با موضوع «همه پله‌برقی‌های متروی تجریش به سمت خارج ایستگاه از کار افتادند!» شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه پیرو درج خبر با موضوع «همه پله برقی های متروی تجریش به سمت خارج ایستگاه از کار افتادند!» در خبرگزاری محترم رکنا، به اطلاع می رساند؛ ایستگاه مترو تجریش ۲۶ دستگاه پله برقی دارد که از این میان ۴ دستگاه در حال اورهال و تعمیرات هستند.
این ایستگاه دارای دو ورودی است که در ورودی شرقی تمامی پله برقی ها فعال هستند و مسافران محترم می توانند از این ورودی استفاده کنند.
 
در ابتدای ورودی غربی دو پله برقی وجود دارد که یکی از پله ها در حال اورهال سیستم ترمز و ایمنی است و پله دوم به سمت بالا فعال است. شهروندان در صورت تمایل به استفاده و تردد از این ورودی، از بالا به پایین باید از پله ثابت تردد کنند، اما ادامه مسیر با استفاده از پله برقی مشکلی ندارد و سایر پله های این مسیر یکی به بالا و یکی به پایین فعال است.

در مجموع سه پله برقی این ایستگاه به علت اورهال (تعمیرات اساسی) و یک دستگاه به علت مشکل هندریل از چرخه خدمات رسانی خارج شده است که مشکل هندریل ظرف چند روز آینده حل خواهد شد اما فرایند اوهال و بازسازی سیستم ترمز پله برقی ها کمی زمان بر بوده و برای جلوگیری از  بروز سانحه می‌بایست ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 46907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =