ویژه برنامه‌های یلدایی «شب تمام نشدنی» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

ویژه برنامه‌های «شب تمام نشدنی» به مناسبت شب یلدا در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ از روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ تا جمعه اول دی‌ماه ۱۴۰۲ منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با اجرای ویژه‌ برنامه‌های یلدایی با عنوان «شب تمام نشدنی» میزبان شهروندان و علاقمندان خواهد بود.

برگزاری دورهمی خانواده معزز شهدا در روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه و برپایی نمایشگاه دانه‌های انار از روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه در «کوشک باغ هنر»، برگزاری اختتامیه جشنواره پاییزه بازی‌های بومی و محلی در بوستان «آب و آتش»، اجرای موسیقی خیابانی و کاریکاتور بر روی «پل طبیعت» و «کبوترخانه» و همچنین نورپردازی سبز و قرمز «پل طبیعت» در کنار برگزاری اختتامیه جشنواره انار در «گذر گردشگری»، اجرای نورافشانی به همراه بازی‌های خانوادگی و موسیقی اقوام در «باغ غذا» در روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه «خانه شعر و ادبیات» با برگزاری «یلدا به یاد جلال»؛ میزبان علاقمندان به شعر و شاعری خواهد بود.

علاقمندان برای حضور در ویژه برنامه‌های «شب تمام نشدنی» می‌توانند به آدرس بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد «پل طبیعت»، بوستان «آب و آتش»، «گذر گردشگری»، «کوشک باغ هنر»، بوستان «بهشت مادران»، «باغ غذا»، «خانه شعر و ادبیات» و آسمان‌نمای «گنبد مینا» مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 46910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =