بازپیرایی فضای سبز منطقه ۲۲ پیگیری می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ گفت: با تدابیر صورت گرفته کاشت درختچه و درخت در محیط فضای سبز این منطقه به شکل کارشناسی و بر اساس شرایط جغرافیایی انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه خاطرنشان کرد: منطقه ۲۲ در حدود سه هزار و ۸۰۰ هکتار فضای سبز شهری دارد که این حجم از فضای سبز به عنوان یکی از مهمترین محیطی های تفریحی فرا منطقه ای شهر تهران به حساب می آیند که در تمام ایام هفته پذیرای هزاران نفر از شهروندان و هموطنان هستند.

وی افزود: در این بین رسیدگی، آبیاری و بازپیرایی این حجم از فضای سبز کاری دشوار به نظر می رسد که با همکاری کلیه عوامل خدمات شهری منطقه در نواحی ششگانه منطقه این مهم در منطقه ادامه دارد.

فصیح در ادامه خاطرنشان کرد: با تدابیر صورت گرفته کاشت درختچه و درخت در محیط فضای سبز این منطقه به شکل کارشناسی و براساس شرایط جغرافیایی انجام می شود.

ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای عملیات بازپیرایی فضای سبز گفت: طرح باز پیرایی فضای سبز در راستای تحقق درخواستها، رضایت مندی شهروندان، رسیدگی به پیامهای ۱۳۷ و رفع معضلات شهری در محدوده ناحیه یک به همت نیروهای فضای سبز اجرا شد.گودرزی افزود: اقدامات این طرح شامل کندوکوب، خشکه زنی، جمع آوری برگ، تشک زنی، کندوکوب، هرس و کاشت نهال بوده است.

گودرزی در ادامه اظهار داشت: بازدید های میدانی موجب کنترل و نظارت دقیق تر بر امر نگهداشت فضای سبز و سرعت بخشی در امر خدمات رسانی مطلوب تر به محلات می شود و این مهم در محدوده ناحیه یک با برنامه ریزی دقیق و گسترده در راستای جلب رضایت مندی شهروندان انجام می شود.

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 46943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =