بهره‌مندی دانشجویان دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی منطقه ۱۹ از رویداد آموزشی "فانوس راه"

رویداد آموزشی "فانوس راه" در راستای توان افزایی اقتصادی و تقویت مهارت‌های زندگی ویژه دانشجویان دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی منطقه ۱۹ با مشارکت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه افزود: این رویداد آموزشی موجب شد تا دانشجویان فنی دختران دکتر شریعتی که اغلب در رشته های مرتبط با کار آفرینی مشغول به تحصیل هستند با مهارت های اقتصادی در مواجهه با کسب و کار نوین و کار آفرینی آشنا شوند.

وی ادامه داد: بی تردید نقش دختران و بانوان در توسعه اقتصادی بسیار اثر گذار است و این مهم زمانی محقق خواهد شد که آنها مهارت و فنون مختلفی که شاه کلید توسعه کارآفرینی است را فرا گیرند.

اخگر پور اظهار کرد: دختران کار آفرین می توانند به رشد اقتصادی کشور کمک شایانی کنند و ما در پی آن هستیم تا با تعامل با دختران کار آفرین و دارای مدارک دانشگاهی مرتبط، بانوان مشتاق به کار آفرینی و کسب و کار را در زمینه های راه اندازی و توسعه کسب و کار توانمند و راهی بازار کار کنیم.

براساس این گزارش رویداد آموزشی فانوس راه صبح امروز با حضور مریم اردبیلی مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران و بسطامی رییس دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی برگزار شد.

انتهای پیام /

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
کد خبر: 46956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =