دو طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آیت الله سعیدی و پل شهید مختاری به بهره‌برداری رسید

در هشتاد و هفتمین رویداد امید و افتخار دو طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آیت الله سعیدی و پل شهید مختاری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار شهر؛ آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران-اهواز (پل اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸) و پل شهید مختاری در هشتاد و هفتمین شنبه‌ امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، سیفی شهردار منطقه ۱۷ و جمعی از مدیران شهری صبح امروز -شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲- برگزار شد.

سیفی، شهردار منطقه ۱۷ در ابتدای این مراسم گفت: امروز در هشتاد و هفتمین پویش امید و افتخار شاهد افتتاح و بهره برداری از دو طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آیت الله سعیدی و پل شهید مختاری هستیم. از همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای بهره‌برداری این پروژه تشکر می کنم. 

وی ادامه داد: افتتاح و رونمایی از این پروژه عمرانی برکات زیادی برای دو منطقه ۱۷ و ۱۸ دارد. این افتتاح دسترسی دو منطقه را سهل تر می‌کند و همچنین در کاهش بار ترافیکی بزرگراه آیت الله سعیدی تاثیری بسزایی خواهد داشت و بالطبع کاهش مصرف سوخت را هم در پی دارد.

سیفی با بیان اینکه دستور ویژه شهردار تهران کم شدن فاصله جنوب و شمال شهر است، عنوان کرد: کاهش فاصله بین شمال و جنوب تهران در دستور کار بنده و شهرداران مناطق جنوبی قرار دارد تا با بهره برداری از پروژه های مختلف در کاهش این فاصله سهم داشته باشیم. 

وی در پایان تاکید کرد: در ماه های منتهی به پایان سال که ایام پربرکتی خواهد بود، شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه های مختلفی خواهیم بود.

به گزارش شهر شهردار منطقه ۱۷ در جمع خبرنگاران هم گفت: امروز شاهد بهره برداری پل اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ هستیم که در قرار خدمت شهردار تهران در سال گذشته از سمت مردم مطرح شد. از ویژگی های بهره برداری از این پل کاهش بار ترافیکی اتوبان آیت الله سعیدی است.

وی ادامه داد: شهروندان این دو منطقه برای دسترسی محلی باید از اتوبان استفاده می کردند که بهره برداری از پل این تردد را کاهش می دهد.

شهردار منطقه ۱۷ بابیان اینکه این منطقه دویست و ۱۷ هکتار بافت فرسوده دارد، خاطرنشان کرد: اولویت های مناطق جنوبی نوسازی بافت فرسوده است. ایجاد شرایط مختلف از سوی شهرداری شهروندان را ترغیب به بازسازی کرده و سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در این مناطق خوش بین کرده است.

انتهای پیام/

۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 47005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =