فروزنده: افزایش خدمات‌رسانی اولویت مدیریت شهری است

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اولویت شهرداری و مجموعه‌های ذیل آن را ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان عنوان کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، لطف ا... فروزنده معاون شهردار، در بازدید چندین ساعته از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند(بهرود، ایران زمین و بوستان) به مناسبت فرا رسیدن بلندترین شب سال، در جریان ارائه خدمات به همشهریان قرار گرفت و در حاشیه این بازدید و در جمع مدیران این مجموعه گفت: اولویت شهرداری و مجموعه های ذیل آن ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان است و همه در شهرداری باید در این مسیر حرکت کنند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از کارکنان پرتلاش و با انگیزه که با تعلق سازمانی در حال ارائه خدمات به مردم هستند افزود: فروشگاه زنجیره‌ای شهروند یک مجموعه شناخته شده در حوزه ارائه خدمات است که مردم به آن اعتماد دارند و با اقدامات اخیر این مجموعه در خصوص توسعه شعب و ارائه خدمات کالایی با قیمت مناسب شاهد رشد میزان مقبولیت آن در شهر تهران در قیاس با دیگر فروشگاه‌ها هستیم؛ که این روند توسعه‌ای باید ادامه‌دار باشد.

معاون شهردار با تاکید بر وجه تمایز رقابتی برند شهروند با توجه به سیاست‌های مولدسازی املاک در شهرداری و استفاده از این ظرفیت برای مجموعه شهروند، عنوان کرد: در مجموعه های رفاهی و تفریحی که تحت مدیریت و ساخت شهرداری قرار دارد، شهروند می تواند مجموعه خدمات را برای شهروندان تکمیل نماید، با همین سیاست و رویکرد کاری شهروند بایستی برای هر منطقه ای از سطح شهر برنامه ویژه ای متناسب با شرایط اقتصادی آن ناحیه داشته باشد، در مناطق جنوبی الگوی ارائه خدمات باید به سمت حمایت حداکثری از معیشت مردم حرکت کند، شهروند نقش موثری در توسعه خدمات پایتخت دارد که بایستی آن را تقویت و رضایت طیف بیشتری از شهروندان را کسب کرد.

انتهای پیام/

۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 47011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =