پارکینگ مینابی تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پارکینگ‌های طبقاتی متفاوتی به سفارش سازمان ترافیک در دستور کار قرار دارد که از این میان ظرف یک ماه آینده پارکینگ مینابی در منطقه ۱۵ تقدیم شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران-اهواز (پل اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸) و پل شهید مختاری در هشتاد و هفتمین شنبه‌ امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، سیفی شهردار منطقه ۱۷ و جمعی از مدیران شهری صبح امروز -شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲- برگزار شد.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه حوزه فنی و عمرانی با رویکرد عدالت‌محوری فعالیت هایی در مناطق ۲۲ گانه تدارک دیده است، گفت: طبق برنامه چهارم تحول شهر تهران اهداف و ماموریت هایی برعهده معاونت فنی و عمرانی تکلیف شده که بخشی از آنها تکمیل تقاطعات شهر است.

وی ادامه داد: طی ۲۰ ماه گذشته در منطقه ۱۷ چندین پروژه با کارکردهای مختلف تقدیم شهروندان شده است که از آن جمله می توان به بازارروز شقایق با معماری ایرانی-اسلامی و بوستان شهید سلیمانی که ظرف مدت شش ماه در سازمان عمرانی مناطق عملیاتی شد، اشاره کرد.

حق بین افزود: افزایش صددرصدی سهم آسفالت مناطق جنوبی مدنظر معاونت عمرانی بوده است.

وی افزود: اغلب پروژه‌های بزرگراهی باعث گسست مناطق می شود و لازم است که به پیوند مناطق توجه کنیم. این پروژه هایی که امروز رونمایی می شود اثرگذاری ویژه‌ای در این امر دارند و از آن دست پروژه هایی هستند که در قرار خدمت شهردار تهران قولش به شهروندان داده شده بود.

معاون شهردار تهران گفت: به جز پروژه های تقاطعی انواع پروژه های ابنیه با کارکردهای مختلف به سفارش انواع سازمان ها و مناطق توسط معاونت فنی و عمرانی در دست اجراست. پارکینگ های طبقاتی متفاوتی نیز به سفارش سازمان ترافیک در دستور کار قرار دارد که از این میان ظرف یک ماه آینده پارکینگ مینابی در منطقه ۱۵ تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: اولویت ما انجام و تکمیل پروژه های نیمه تمام است که به جهت مشکلاتی که برای شهر ایجاد کرده بود در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار شهر؛ هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران هم گفت: در ادامه افتتاح پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی، امروز شاهد بهره برداری پروژه‌ اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ هستیم.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه با احداث پروژه‌های بزرگراهی شاهد گسست محلات شده ایم؛ در این منطقه به جهت تقاضای سفر بین محلات شاهد تردد اضافی و مسیرهای مازاد بالغ بر ۵.۵ کیلومتر بودیم. امروز و با احداث پل ۴۲ متری در دو مسیر رفت و برگشت مسیر شهروندان کاهش می یابد.
حق بین تاکید کرد: هزینه هر دو پروژه‌ای که امروز افتتاح شدند ۶۷ میلیارد تومان است.

عملکرد دو ساله معاونت فنی و عمرانی مورد رضایت شوراست


به گزارش شهر مهدی آقامیری، عضو شورای شهر تهران نیز با حضور در هشتادوهفتمین شنبه امید و افتخار گفت: سیاست گذاری خوبی در شروع این دوره انجام شد و تکمیل پروژه های ناقص تقاطعات غیرهمسطح در دستور کار قرار گرفت. اینها شاید پروژه های کوچک مقیاسی باشند اما گره های بزرگی از کار مردم باز می‌کنند.

آقامیری افزود: عملکرد دو ساله معاونت فنی و عمران مورد رضایت شورای شهر تهران است. امروز تقریبا هیچ پروژه عمرانی وجود ندارد که متوقف بوده و فعال نباشد.

انتهای پیام/
۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 47012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =