آموزش مفاهیم ترافیکی با اجرای تئاتر در مدارس منطقه ۸ 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۸ از برگزاری نمایش‌های تعاملی با موضوع آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای یک هزارو ۲۰۰ دانش آموز مدارس این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ مجید سلمانی معاون ترافیک این منطقه گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در راستای آموزش قوانین و مقررات ترافیکی و ارتقاء فرهنگ راهنمایی و رانندگی، مجموعه‌ای از نمایش‌های آموزشی با عنوان تئاتر تعاملی با حضور یک هزارو ۲۰۰ دانش‌آموز را در مدارس ابتدایی و دوره متوسطه اول و دوم برگزار کرده است.

سلمانی در خصوص محتوای این نمایش‌ها گفت: علاوه بر آموزش فرهنگ ترافیک، نکات مهم ایمنی در عبور و مرور، واژه‌های مهم ترافیکی، لزوم استفاده از کمربند ایمنی، تابلوها و علائم ترافیکی، نحوه عبور از خیابان و سایر مباحث ترافیک و قوانین در قالب تئاتر به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

وی با بیان اینکه بازی و نمایش یکی از مهم‌ترین ابزار انتقال مفاهیم آموزشی است افزود: امیدواریم کودکان که در ابتدای مسیر زندگی اجتماعی خود هستند با یادگیری و آگاهی بیشتری در خصوص مسائل ترافیکی جهت زندگی اجتماعی مهیا شوند.

گفتنی‌ است؛ این طرح از ابتدای آذر ماه به مدت یک ماه با مشارکت معاونت توسعه حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران، در مدارس یارجانی، نبوت، مهرنامی، آگاهی، هجرت و ... برگزار شد.

انتهای پیام/

۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 47034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =