حضور سفیران من شهردارم در محلات منطقه ۲۲

شهردار منطقه۲۲ اظهار کرد: همدلی و همکاری مردم در اجرای طرح «من شهردارم» یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است به همین جهت باید اعتماد مردم به مدیریت شهری را افزایش داده تا بواسطه این اعتماد دامنه خدمت‌رسانی به آنان در تمامی حوزه‌های شهری گسترش داده شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اظهار کرد: در طرح «من شهردارم» مشکلات شهر از نگاه خود شهروندان دیده و بررسی می‌شود. یکی از بهترین ویژگی های این طرح، تشویق به تعامل بیشتر مردم در امور شهر و ایجاد ارتباط دوسویه با مدیریت شهری شهر است و شهروندان می توانند به طرح های مورد نیاز منطقه و محله خود بر اساس اولویت بندی رای داده تا به مرحله اجرا درآیند.

وی افزود: در حال حاضر طرح مردمی من شهردارم با شور و همکاری مضاعفی در منطقه۲۲ به مرحله اجرا گذاشته شده و با حضور سفیران طرح در محلات، شهروندان با جزئیات کامل طرح آشنا و نسبت به ماهیت پروژه های مصوب، شناخت یافته و آرای خویش را در سامانه به ثبت می رسانند.

فرداد عدالت‌خواه شهردار ناحیه ۲ منطقه ۲۲ نیز عنوان کرد: سفیران این طرح با هدف اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت حداکثری شهروندان، به صورت ویژه در مجتمع ها، برج‌ها، سرای محلات و ایستگاه ‌های مترو به منظور دعوت از شهروندان برای شرکت در این طرح می پردازند و شهروندان ضمن ارائه نظرات، پیشنهادات و مشکلات محلات خود ایده‌های خلاقانه برای نگهداشت شهر را مطرح می نمایندکه افزایش این مشارکت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد خبر: 47037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =