حمایت شهرداری تهران نویدبخش برگزاری رویدادهای فراملی در شهر آفتاب است

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حمایت شهرداری تهران از نمایشگاه شهر آفتاب گفت: ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از حیث زیرساخت، مجموعه‌های مکمل و دسترسی، بسیار مناسب است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جریان افتتاح دوازدهمین نمایشگاه صنعت تفریحات، سرگرمی و شهربازی گفت: ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از حیث زیرساخت، مجموعه‌های مکمل و دسترسی، بسیار مناسب است.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهر آفتاب افزود: می‌توان از ظرفیت نمایشگاه شهر آفتاب برای صنایعی که ماشین‌آلات سنگین دارند و برای حمل‌ونقل نیاز به فضاهای با دسترسی بهتر دارند، استفاده کرد.

برادران ادامه داد: مجموعه شهرداری تهران با حمایت خوبی که از نمایشگاه شهر آفتاب انجام می‌دهد، آینده‌ای روشن برای برگزاری رویدادهای شهر تهران و فراملی را نوید می‌دهد. به نوبه خود از تمام مسئولین و متولیان این بخش تشکر می‌کنم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با اشاره به اهمیت هم‌افزایی در سطح ملی برای برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: باید بتوانیم در قالب جداول نمایشگاهی به یک انضباط خاصی با سایر مجموعه‌های نمایشگاهی برسیم تا با توجه به رشد صنعت در کشور و نیاز صاحبان صنایع به فضاهایی نظیر نمایشگاه شهر آفتاب و سئول و سایر نمایشگاه‌ها، رویدادهایی در سطح استانی، ملی و بین‌المللی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 47063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =