اهدای تندیس زرین و سیمین خدمات سبز کشور به شرکت بهره‌برداری مترو

تندیس زرین (صنعت برگزیده) و سیمین خدمات سبز کشور در بیست و چهارمین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز به شرکت بهره‌برداری مترو تهران رسید.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ از میان ۳۰۵ واحد متقاضی در بیست و چهارمین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه موفق به دریافت تندیس زرین و سیمین شد.

در این دوره ۲۱۴ واحد صنعتی، ۸۱ واحد خدماتی و ۱۰ واحد معدنی با درنظرگرفتن شاخص‌های مختلف عمومی و تخصصی حضور یافتند.

در این همایش اقدامات، تلاش‌ها و شاخص‌های زیست‌محیطی یک‌ساله تمام صنایع توسط کارگروه‌های تخصصی در سازمان حفاظت محیط زیست تحت‌نظر دبیرخانه بررسی شد و در مجموع ۴ واحد صنعتی، معدنی و خدماتی برگزیده با ترکیب سه شرکت صنعتی و یک شرکت خدماتی حائز امتیازات لازم شدند و لوح زرین صنعت سبز را دریافت کردند. 

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت دمنده و پتروشیمی لرستان در بخش صنعتی حائز رتبه شدند و پایانه صادقیه شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه به عنوان تنها واحد خدماتی موفق به دریافت تندیس زرین خدمات برگزیده سبز کشور شد همچنین پایانه مهرشهر این شرکت نیز تندیس سیمین خدمات سبز کشور را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 47082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =