شرکت شهروند با تمدید مهلت طرح «من شهردارم» مشارکت شهروندان را تقویت می‌کند

«طرح من شهردارم» با مشارکت کارکنان امور مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در قالب سفیر، نظرات شهروندان را در اجرای پروژه‌های شهری شهرداری تهران دریافت می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، پیمان پورمومن معاون برنامه‌ریزی، بازاریابی و توسعه شرکت شهروند در جلسه‌ای که با حضور لیلا مینایی سرپرست معاونت منابع انسانی و کارکنان حوزه امور مشتریان شعب فروشگاهی به عنوان سفیران طرح من شهردارم برگزار شد، گفت: مشارکت شهروندان در این طرح، نقش بسزایی در تعیین اولویت‌ پروژه‌های عمرانی شهر دارد و تمدید مهلت مشارکت در آن با هدف جلب مشارکت‌ هرچه بیشتر شهروندان در مدیریت و پیشرفت پروژه‌های عمرانی اجرا می‌شود، وظیفه سفیران این طرح، اطلاع رسانی و تشویق شهروندان به مشارکت در نظرسنجی درخصوص پیشنهادات ارائه شده است، چرا که رأی آنان در پیشنهادات بودجه سال ۱۴۰۳ و مردمی سازی پروژه‌های شهری بسیار موثر است.

پورمومن با تاکید بر اهمیت این طرح افزود: شرکت شهروند از طریق کارکنان امور مشتریان فروشگاه‌های خود، درراستای اطلاع‌رسانی و تشویق شهروندان به تعامل بیشتر در امور شهر و اجرای هرچه بهتر طرح من شهردارم تلاش می‌کند؛ وی از کارکنان حوزه امور مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند که ارتباط بیشتری با شهروندان دارند خواست، با شور و همکاری مضاعف میزان مشارکت همشهریان را در اجرای این طرح تقویت کنند.

مینایی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تمام این پروژه ها با دقت انتخاب شده است افزود: طرح من شهردارم حاصل ماهها کار کارشناسی و گشت‌های شبانه‌روزی کارکنان شهرداری تهران است تا مشکلات شهری را به صورت پروژه های عمرانی تعریف نمایند.

سرپرست معاونت منابع انسانی شرکت شهروند از سفیران این شرکت خواست تا در مشارکت شهروندان اهتمام ویژه‌ای داشته و ادامه داد: یکی از بهترین ویژگی های این طرح، حل مسائل و مشکلاتی است که در محلات مختلف وجود دارد، شهروندان در من شهردارم، می توانند به پروژه های مورد نیاز منطقه و محله خود بر اساس اولویت بندی رای داده تا به مرحله اجرا درآمده و به رفاه حال ساکنین و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان کمک کند.

گفتنی است، طرح‌های پیشنهادی شهرداری تهران در سامانه «من شهردارم» به تفکیک مناطق و محلات بارگذاری شده و شهروندان می‌توانند برای مشارکت در این طرح، به سامانه اینترنتی manshahrdaram.tehran.ir مراجعه و علاوه بر تعیین اولویت‌های محله‌ای خود، ارائه راهکار حل مشکل داشته باشند.همچنین اطلاع‌رسانی این طرح از طریق نمایشگرهای موجود در فروشگاه‌ها، نصب بنر، پوستر، فضاهای مجازی، سایت، پرتال و شبکه‌های اجتماعی در کنار درج آدرس سامانه من شهردارم روی فاکتور مشتریان بخش دیگری از اقداماتی است که شرکت شهروند از ابتدای اجرای طرح من شهردارم انجام داده است.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 47114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =