اتو اکسپو تهران در شهر آفتاب برگزار می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ضمن اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه خودروی تهران در بهمن‌ماه گفت: با توجه به استقبال کم‌نظیر صنایع خودرویی از حضور در این رویداد، در صورت نیاز فضای نمایشگاه توسعه می‌یابد.

عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب گفت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران از ۹ تا ۱۵ بهمن‌ماه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور اصحاب رسانه در این رویداد نمایشگاهی افزود: به جهت اهمیت اطلاع‌رسانی منسجم و با توجه به استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان در سنوات قبل از نمایشگاه خودرو، روز نخست برگزاری این رویداد صرفاً به تولید محتوا و انعکاس خبر توسط اصحاب رسانه اختصاص داده شده است.

تقدسی‌نژاد در ادامه به استقبال کم‌نظیر خودروسازان و صنایع وابسته از شرکت در پنجمین نمایشگاه خودرو موسوم به اتو اکسپو تهران پرداخت و توضیح داد: با وجود آنکه فضای ۶۰ هزار مترمربعی برای برگزاری این رویداد اختصاص داده شده است، اما امکان توسعه فضای نمایشگاهی وجود دارد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با اشاره به فرصت‌های گردهمایی فعالان صنایع در این رویداد نمایشگاهی گفت: باید هر نمایشگاه، توان حل یک مساله از تولیدکننده، مصرف‌کننده و یا فعالان اقتصادی حوزه برگزاری نمایشگاه را داشته باشد. برای نمایشگاه خودرو نیز یک کمیته علمی متشکل از اساتید دانشگاه، صاحب‌نظران بین‌المللی و افراد باسابقه صنعت خودرو؛ پنل‌های تخصصی با رویکرد تطبیق وضعیت خودروسازی ایران با فناوری‌های نوین را راهبری خواهد کرد.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 47115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =