برگزاری رویداد «به وقت عاشقی» با حضور خانواده شهدای منطقه ۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از برگزاری رویداد گردشگری «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰» به مناسبت چهارمین سالگرد شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی گفت: برنامه «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰» برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که با حضور اعضای کانون گردشگری محلات، نخبگان هنرمندان و فعالان اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ افزود: این رویداد با هدف آشنایی مخاطبان با نحوه زندگی کاری و شخصی حاج قاسم سلیمانی از روز سوم دی ما تا ۱۱ بهمن ماه با بازدید از سراسر مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

خداوردی افزود: مراسم افتتاحیه «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰ دقیقه» روز یکشنبه سوم دی ماه از ساعت ۹:۳۰ با حضور خانواده شهدای مدافع حرم ، ایثارگران، مدیران شهری و علاقمندان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود و پس از آن علاقمندان می‌توانند با مراجعه به اداره گردشگری معاونت اموراجتماعی منطقه ۲۲ و یا کانون گردشگری سرای محلات منطقه ۲۲ نسبت به حضور در این جشنواره اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه تلاش خواهد شد تا با روایت رشادتها و جانفشانی های شهدای مدافع حرم و بویژه سردار حاج قاسم سلیمانی در حوزه کشورهای مقاومت اعم از سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و … به بیان واقعیت ها در این خصوص پرداخته شود.

انتهای پیام/

۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 47182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =