حمایت از لیست‌های انتخاباتی با امکانات شهرداری ممنوع و خط قرمز ماست

شهردار تهران گفت: در انتخابات ما باید همه شهر را برای ایجاد مشارکت بسیج کنیم اما شهرداری پای لیست خاص انتخاباتی نمی‌ایستد و این در تضاد اصل کارکرد ماست.

به گزارش شهر؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: در انتخابات ما باید همه شهر را برای ایجاد مشارکت بسیج کنیم اما شهرداری پای لیست خاص انتخاباتی نمی‌ایستد و این در تضاد اصل کارکرد ماست.

وی افزود: همه برای مشارکت و ایجاد نشاط در انتخابات بسیج خواهیم شد اما اگر وارد دعواهای انتخاباتی شویم این خدمتی که به مردم عرضه می‌کنیم از دست می‌رود.

زاکانی گفت: من دو دهه وسط معرکه انتخابات بوده ام اما اینجا جای متفاوتی دارم، من بیرون یک ظرفیتی دارم اما داخل شهرداری به نام شهرداری تبلیغ برای گروهی حرام مطلق است و برخورد صد در صد می‌کنیم.

شهردار تهران افزود: شهرداری باید شهر را زنده کند ما همین‌قدر که برای مردم نوکری کنیم مردم امیدوار می‌شوند و پای صندوق‌های رأی می‌روند ما دستور رهبری را با افتخار تبلیغ می‌کنیم اما پای کسی رفتن خط قرمز ما است.

زاکانی ادامه داد: عین این ماجرا راجع به ستاد محلات است یک عده می‌گویند ستاد محلات را فلانی برای کار سیاسی راه می‌اندازد خط قرمز ستاد محلات کار سیاسی است یعنی اگر یک مدیر محله‌ای کار سیاسی بکند فردا نباید در آن مقام باشد.

شهردار تهران در پایان گفت: یک الگوی موفقی از مأموریتی که انقلاب اسلامی به شهردارها داده است را دنبال کنیم این الگو الگوی ماندگاریست و به سرعت در کشور تکثیر پیدا می‌کند اما اگر ما بگوییم این لیست را شهرداری پخش کنیم و … خط قرمز ماست و اصلاً قابل پذیرش نیست.

منبع: فارس


انتهای پیام/

۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 47242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =