هم‌اندیشی ستاد مدیریت بحران منطقه۱۴ با استان معین انجام شد

هم‌اندیشی ستاد مدیریت بحران منطقه۱۴با استان معین(چهار محال و بختیاری) با هدف افزایش تعاملات و استفاده از ظرفیت های موجود برای مدیریت بحران و ارائه حداکثر خدمات به مردم در شرایط بحرانی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار این منطقه در جلسه هم اندیشی مدیریت بحران منطقه ۱۴ و استان معین این منطقه که با حضور مدیر کل بحران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ضمن بررسی نکات قوت و چالش ها، رهنمودهای بهترین راه مواجهه با بحران های پیش رو را ارائه کرد. هماهنگی جهت مقابله و مدیریت حوادث احتمالی برنامه ریزی و انسجام در مقابله با بحران ها در آینده از موارد مورد تاکید و تبادل نظر در این هم اندیشی بود.

در ادامه همچنین پیمایش میدانی و عبور از معابر و شریان های اصلی منطقه ۱۴ چون بسیج، امام علی (ع)، محلاتی، بلوار ابوذر و آشنایی با محیط جغرافیایی منطقه همچنین از اماکن با اهمیت همچون پایگاه معین، بیمارستان بعثت، ورزشگاه تختی، بوستان سهند، خطوط بی آر تی، ایستگاه های مترو، مسیل ابوذر، ساختمان نواحی و نیز محدوده حریم و اماکن نظامی بازدید بعمل آمد.

شهردار منطقه در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود، تجهیزات، دستگاه های خدمت رسان، بروزرسانی آموزش ها برای مدیریت بحران، ارزیابی توانمندی ها و... به عنوان مصوبات جلسه مدیریت بحران، اهتمام ویژه مدیریت شهری منطقه برای برنامه ریزی مدیریت بحران جهت خدمت رسانی به موقع به شهروندان در صورت نیاز را یادآور شد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه هم اندیشی که علایی رئیس اداره هماهنگی امور مناطق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران، مدیران سازمان ها، شرکت ها و ادارات خدمات رسان(آبفا، گاز، برق، اورژانس و آتش‌نشانی) حضور داشتند، کیانی مدیر کل بحران استان چهارمحال و بختیاری با بیان تجربیات اداره کل بحران استان متبوع خود، مطالبی را در جهت آشنایی حاضرین با موقعیت جغرافیایی و امکانات در اختیار و نیز نحوه عملکرد در زمان بحران ایراد نمود.

انتهای پیام/

۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 47253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =