پیشرفت فیزیکی  ۱۰۰ درصدی طرح‌ها و پروژه های عمرانی در دوره اول طرح "من شهردارم " در منطقه ۳

معاون فنی و عمرانی منطقه ۳ از پیشرفت ۱۰۰ درصدی طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی شهروندان در مرحله اول طرح "من شهردارم" خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳،فرزاد فرهادیان به مشارکت قابل قبول شهروندان در دوره اول طرح "من شهردارم" اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۴ پروژه توسعه محله ای اعم از؛ ۱۱ مورد پیاده رو سازی و نهر و جدول، ۵ پروژه مرتبط با آسفالت، مرمت ۶ سرویس بهداشتی و ۲ پروژه ابنیه و ابنیه فنی اجرا و به پیشرفت صد در صدی رسید.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۳ به درخواست های مردمی مرحله اول طرح من شهردارم در  بخش‌های عمرانی در زمینه احداث حوضچه های آرامش و دیوار حائل کوچه گشایش، بهسازی در خیابان های آفریقا و میرداماد، بهسازی بزرگراه کردستان، پیاده روسازی خیابان های ظفر، شهید کلاهدوز، سجاد و ملاصدرا و بهسازی  رفیوژ میانی خیابان شیخ بهایی، احداث نهر خیابان راجیان، جمع آوری آبهای سطحی و ... اشاره کرد و افزود: ابر پروژه  «من شهردارم» برای دومین سال ‌پیاپی در کلانشهر تهران در حال اجرا است.  

شهروندان تهرانی در این طرح، می‌توانند از طریق سامانه‌های اینترنتی Tehran.ir و manshahrdaram.tehran.ir، اولویت های عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، ورزشی و اجتماعی محله و منطقه محل سکونت خودشان را به عنوان «پروژه منتخب» ثبت کنند تا شهرداری تهران، آن پروژه ها را اجرائی نماید.

انتهای پیام/
 

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 47295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =