بازدید هیاتی از رادیو و تلویزیون چین از اراضی عباس‌آباد

هیاتی از رادیو و تلویزیون استان گوانگ دونگ کشور چین از مراکز دیدنی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید و با مدیرعامل این منطقه گردشگری دیدار کردند.

به گزارش شهر به نقل از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ هیاتی از مدیران و مستندسازان دپارتمان رادیو و تلویزیون استان گوانگ دونگ چین به میزبانی شهرداری تهران به ایران آمدند و روز چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲ با سید محمد حسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری تهران دیدار و در خصوص تعاملات رسانه‌ای و معرفی پتانسیل‌های گردشگری دو کشور و به ویژه شهر تهران گفتگو کردند.

در این بازدید شی یان فنگ، معاون سردبیر رادیو و تلویزیون گوانگ دونگ به همراه لیو شو آی، تهیه‌کننده بخش بین‌الملل رادیو و تلویزیون گوانگ دونگ و ما یوهوی، تهیه کننده بخش بین الملل، ژانگ ژینو، مدیر بخش بین الملل و جمعی دیگر از عوامل این دپارتمان حضور داشتند.

بوستان مشاهیر، گنبد مینا، پل ابریشم، پل طبیعت و گذر گردشگری بوستان آب و آتش از جمله مراکزی بود که در این بازدید مورد توجه هیات مدیران و مستندسازان دپارتمان رادیو و تلویزیون استان گوانگ دونگ چین قرار گرفت.

انتهای پیام/

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 47299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =