اجرای صحیح انتخابات وظیفه اصلی مجریان است

استاندار تهران گفت: مهمترین تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی با بقیه دولت‌های جهان، اجرای صحیح انتخابات توسط مجریان به عنوان وظیفه اصلی است.

به گزارش شهر، علیرضا فخاری، در گردهمایی عوامل اجرایی انتخاب حوزه انتخابیه تهران با عنوان «همه با هم برای وطن» اظهار کرد: انسان همواره در معرض امتحان الهی قرار دارد و اگر موضوع انتخابات را هم به چشم یک امتحان در نظر بگیریم، می‌توان آن را به عنوان یک فریضه در نظر گرفت.

وی با اشاره به اهمیت صیانت از آرای مردم، افزود: نمونه بارزی که می‌تواند دولت سیزدهم را در بالاترین درجه تجلی ملت نمایان کند، امانتداری آرای مردم در انتخابات است و این موضوع در اختیار مجریان امر قرار دارد.

استاندار تهران تاکید کرد: امانتداری از آرا بدین معنی است که مردم با خیال راحت بتوانند رای خود را به شخص مورد نظر در صندوق انتخابات انداخته و از صیانت رای خود توسط مجریان اطمینان خاطر داشته باشند.

فخاری در مورد بحث امنیت انتخابات ادامه داد: ایجاد امنیت یعنی نفی هر آنچه که می‌خواهد انتخابات را مورد تهدید قرار دهد و وقتی در مورد حداکثری بودن انتخابات صحبت می‌کنیم، یعنی امنیت مشارکت می‌سازد و مشارکت نیز باعث ایجاد امنیت می‌شود.

استاندار تهران اضافه کرد: مختصات انتخابات در تهران از نظر جمعیت بی بدیل بوده و قابل قیاس با هیچ استانی نیست این موضوع چگونگی برخورد، پذیرش مناسب، نظم، رعایت شئونات و داشتن روی خوش را در نقطه اتصال با مردم می‌طلبد.

فخاری یادآور شد: اطمینان بخشی همه کسانی که به عنوان کاندیدا می‌خواهند مشارکت کنند نیز به وظیفه شناسی و تعهد مجریان امر وابسته است.

انتهای پیام/

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 47312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =