دومین نشست مدیران روابط‌عمومی متروهای کلان‌شهرهای کشور برگزار شد

دومین نشست مدیران روابط‌عمومی متروهای کلان‌شهرهای کشور با حضور مدیران روابط‌عمومی متروهای مشهد، شیراز، اصفهان و تهران از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مهاجر مدیر روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در این جلسه که صبح روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شده بود پیشنهاد ایجاد کمپین سراسری در تمام متروهای کشور به‌صورت مشترک و به منظور برگزاری مانورهای تبلیغاتی را ارائه داد و گفت: می‌توان در این بخش، تولید محتوا به منظور آموزش شهروندی و فرهنگ‌سازی مؤثر را انجام داد.

 وی در ادامه از سایر مدیران روابط‌عمومی حاضر در جلسه خواست تا سیاست‌های تهیه و تعیین بودجه قابل‌استفاده در حوزه روابط‌عمومی‌ها و ایجاد کمپین را اعلام کنند.

 شهباز مدیر روابط‌عمومی سازمان قطار شهری اصفهان پیرو یکی دیگر از موضوعات قابل‌بررسی از جلسه قبل مبنی بر بنیان‌گذاری شماره‌تلفن مشترک و واحد به منظور ایجاد پل ارتباطی با مردم همانند ۱۳۷ برای متروهای کل کشور، گفت: برای ارتباط سریع و پویا مردم با مترو در تمام شهرهای کشور، باید شماره‌تلفن واحدی وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌شود این موضوع یا از طریق اتحادیه قطارهای شهری کشور یا از طریق شهر تهران ایجاد و در اختیار همه قرار گیرد.

بیات مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه پروژه ایجاد شماره‌تلفن مشترک و واحد، پروژه زمان‌بری است گفت: به‌جای این موضوع ایجاد یک اپلیکیشن با لوگوی واحد برای ارتباط با متروهای کشور می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد. 

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، در ادامه این جلسه گفت: به منظور اثرگذاری بیشتر می‌توان در مناسبت‌های آتی از یک شعار واحد در بین تمام تولیدات روابط‌عمومی‌های متروهای کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه محتوای مفید و تاثیرگذار در هر شهر که تولید می‌شود می‌تواند با بقیه شهرها به اشتراک گذاشته شود تصریح کرد: این اقدام باعث می‌شود تا محتوای واحد در سطح افکار عمومی به صورت کشوری در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و نهادینه شود.

هادی زند با اشاره به در پیش بودن "روز ملی هوای پاک" افزود: اولین کمپین روابط‌عمومی مترو های کشور می‌تواند به این مناسبت باشد و در آن به نقش مترو در کاهش آلودگی هوا و لزوم حمایت هرچه بیشتر از این حمل‌ونقل پاک پرداخته شود.

در پایان این جلسه صنعتی مقدم مدیر روابط‌عمومی سازمان قطار شهری کرج و حومه گفت: بزرگ‌ترین رسالت ما حمل‌ونقل سبز برای جامعه است و برای کمپین اول پیشنهاد می کنم اعضای جلسه نظرات خود را اعلام نموده تا با شعار واحد اقدامات رسانه ای را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 47315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =