تقدیر از شهرداری تهران برای احیای املاک از دست رفته/ موافقت شورا با تهاتر ملک شهرداری با سازمان فنی و حرفه‌ای

همزمان با دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران با ۱۷ رأی موافق تصویب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهارمین جلسه شورا در جریان بررسی لایحه مجوز فروش واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران با اعلام اینکه لایحه مورد نظر مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملکی متعلق به شهرداری موسوم به فنی و حرفه ای است، اظهار کرد: بر اساس تبصره ۱۳ بودجه سقف مجاز معامله برای شهرداری تهران ۴۵۰ میلیارد تومان مشخص شده و رقم این ملک بیش از این به میزان ۸۴۱ میلیارد تومان است.

لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه این مجموعه پیشنهادی بیش از ۵۰ سال در اختیار سازمان فنی و حرفه ای بوده و عرصه آن متعلق به شهرداری است، یادآور شد: اعیان آن مورد اختلاف است و ما در جلسه با مدیران سازمان فنی و حرفه ای تأکید داشتیم که باید تعیین تکلیف شود و سازمان پذیرفت که این ملک را خریداری کند.

وی همچنین تصریح کرد: قیمت کارشناسی ۹۳۰ میلیارد تومان است و ما توافق کردیم تهاتر انجام دهیم و به جای ملک، میلگرد برای پروژه های عمرانی به شهرداری تحویل داده شود.

فروزنده تأکید کرد: چون این ملک سالها در اختیار سازمان فنی و حرفه ای بوده و عملاً شهرداری نمی تواند از این فضا استفاده کند، تقاضا داریم که با فروش این ملک موافقت شود.

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا با بیان اینکه از شهرداری تقدیر می کنیم که به دنبال املاکی برای فروش می رود که گویا از دست رفته اند، اظهار کرد: شهرداری به دنبال احیای این ملک رفته که اقدام خوبی است و انتظار داریم این روند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 47353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =